Informacja dotycząca sposobu składania petycji do Komendy Powiatowej Policji w Sokółce
Petycje składa się do Komendanta Powiatowego Policji, zgodnie z Ustawą z dnia 11 lipca 2014 roku o petycjach (Dz.U. z 2014 r. poz.1195).
Przedmiotem petycji może być żądanie, w szczególności zmiany przepisów prawa, podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej podmiotu wnoszącego petycję, życia zbiorowego lub wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji.
Jak złożyć petycje:
- < >, na adres: Komenda Powiatowa Policji w Sokółce
16-100 Sokółka, ul. Białostocka 69b;elektronicznie na adres: komendant.kpp@sokolka.bk.policja.gov.pl
- < >, na numer: (85) 670-47-15;
osobiście w Punkcie Recepcyjnym Komendy Powiatowej Policji
w Sokółce przy ul. Białostockiej 69b - codziennie w godzinach od 7:30 do 15:30.Petycja powinna zawierać:
-
imię i nazwisko wnoszącego;
-
adres zamieszkania lub siedziby podmiotu wnoszącego petycję
oraz adres do korespondencji; -
adresata petycji;
-
wskazanie czego petycja dotyczy;
-
podpis wnoszącego lub podpis go reprezentującego;
-
w przypadku gdy petycja składana jest w interesie osoby trzeciej – pisemną zgodę tej osoby na złożenie w jej imieniu petycji;
-
w przypadku petycji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej – adres poczty elektronicznej podmiotu wnoszącego petycję;
-
w przypadku, gdy podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać oznaczenie każdego z tych podmiotów oraz osobę reprezentującą podmiot wnoszący petycję, a także miejsce zamieszkania lub siedzibę każdego z tych podmiotów.
Ważne! Petycje niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego nie będą rozpatrywane.
Petycja może zawierać:
- zgodę na ujawnienie na stronie internetowej Komendy Powiatowej Policji w Sokółce danych osobowych wnoszącego petycje.